cartile copilariei mele

M-am apucat de citit bloguri. Si am citit …si am citit, mai ales, „Terorism de cititoare”, …incat am uitat de mine…asa de “misto” era. Termenul asta nu il folosesc, dar la luciat suna …misto….Felul viu in care vorbeste de carti e incantator si chiar ma gandeam ca, daca eu si dan am fi avut un copil, i-as fi dat sa citeasca blogul Luciei, inainte de alte carti, dar dupa “Micul print”, “Cavalerii Pardaillan”, pe care si eu i-am citit…Apropo, prima carte pe care am citit-o eu era “Dora Minodora si Luna Betiluna….supercarte! Imi amintesc de faptul ca mi-a dat-o o vecina de bloc, care avea tot sase ani si eu am expediat-o, m-am inchis in casa si am citit-o pe nerasuflate. De atunci, ma tot ascundeam prin camera de la strada, cand eram la bunici- un fel de camera tinuta de buna-, prin gradina, pe dupa paturile mai inalte si citeam cu disperare : “Colegi de banca” de Toth Maria, colectia Jules Vernes, “ Ciresarii”, “Temerarii”, “Omul-amfibie”,(la care am plans o saptamana si, dupa ce am recitit-o, am constatat cu stupoare ca e cumplit de slaba), o carte SF, care mi-a placut enorm, in care eroul, un pusti, a trebuit sa se duca pe nu stiu ce planeta sa isi salveze tatal cu ajutorul unui ceas special….”Cei trei muschetari”; eram innebunita dupa cartile cu aventuri pentru copii, dupa cele cu indieni, muschetari, apoi le-am descoperit pe cele de dragoste, din care am citit pana ce nu am mai putut sa le support, iar acum nu cred ca mai pot citi asa ceva.

coperta_13987.jpg

4 răspunsuri

  1. ei, vezi ca te-am gasit pina la urma? 🙂
    multumesc frumos, esti prea draguta
    dar te rog din suflet sa nu dai blogu meu la copii, ok? 🙂

  2. Doar celor care se plictisesc mai repede de „Dora Minodora si Luna Betiluna” 🙂

  3. Nu cumva cartea aia SF era „Patrula spatiala” de… uf, am uitat. Poate imi aduc eu aminte. Cred ca aia era, teribila carte…

  4. Scuze pentru intarzierea cu care raspund! Era ceva…”Operatiunea Albatros”..un copil trimis in spatiu sa il recupereze pe tatal sau care fusese dezintegrat si numai un ceas-minune il ajuta….Pe vremea aia mi se parea grozava, mai ales ca am eu ce am cu spatiul, mi-e frica de el si ma atrage cumplit.

Lasă un răspuns

