dulapioarele

  M-am chinuit ceva timp pana sa-mi dau seama cum pot sa postez ceva pe propriul meu blog!!

  E un sentiment interesant, daca te impresioneaza asa ceva si pe mine, marturisesc, ma impresioneaza. De ce? Ca imi postez parerile si eu undeva? Da…si asta…! Dar , mai ales, pentru ca e un loc in care poti sa discuti…sa discuti…sa discuti…de la tine de acasa, cumva, adica invitandu-i pe ceilalti sa iti viziteze gandurile, cumva la ele acasa, …pentru ca ti le poti organiza in dulapioare…pentru ca acum ai ocazia sa afisezi domeniile care te pasioneaza. Si pe mine ma pasioneaza multe…de la literatura, la muzica, sport, moda (incerc sa ma pasioneze- fiindca e o forma de expresie si e dovada de arta daca prin haine reusesti sa iti transmiti si personalitatea si bunul-gust), calatoriile, astrologia, fotografia…mai ales…de ce naiba am lasat-o mai la urma?

Titlul ales pt blogul meu pare restrictiv si eu am postat atatea fire de patrunjel aici…ei, chestia e ca nu e … asa de departe poezia sau muzica sau fotografia de tot ce am enumerat eu, dimpotriva, se intalnesc in punctul inalt in care se intalnesc toate formele de expresie umana.

Lasă un răspuns

