Chestii stupide

chestii stupide facute la viata mea: mergeam la cafe-internet-uri si, pentru ca nu aveam calculator, copiam de pe darklyrics versuri preferate ale trupelor metallica, anathema, sepultura etc.

Intr-o vara m-am uitat nonstop pe canalul dicovery si mi-am notat!!! tot ce ma interesa despre civilizatii stravechi, despre misterele corpului uman, despre galaxii etc

Uneori ma sculam dimineata foarte devreme, pe la 5, ca sa vad rasaritul soarelui si pentru ca numai bucata aia de zi, de dinainte de dimineata mi se parea adevarata, restul erau iluzii ale trairii

Lasă un răspuns

