Sunt dependenta de munte

 Nu stiu ce ma atrage acolo, dar ii duc mereu dorul. In week-end ma rog de Dan sa mergem pe un munte, o Piatra Mare, niste Bucegi, o Piatra Craiului…uneori am succes si il tarasc dupa mine pe potecile indragite, pe sub brazii aromati…imi place linistea aceea neinchipuit de adanca, in care poti, in sfarsit, sa iti auzi gandurile, imi place inaltimea, dincolo de care poti sa urci doar pe nori, daca ai chef. Cand eram mica, mi se parea ca pe Bucegi, pe care ii zaream de la fereastra camerei mele sunt scrise mesaje. Intr-un an, dupa o munca de cercetare asidua a acelor semne, am reusit, plina de emotia unei descoperiri epocale, sa identific cuvintele:DACO-GETII, asta sub influenta, evidenta, a cartilor de aventuri, in care personaje erau copiii exploratori ce mai descopereau o ramasita a vremurilor prafuite (genul preferat de mine atunci).

himalaya.jpg

Lasă un răspuns

