Ce tip de cititor esti?

Test gasit cu ajutorul blogului lui whitenoise.

Ei i-a iesit tipul dedicata, mie tipul snoaba, fapt ce imi lasa un gust amar, dar nu pot sa nu recunosc, vazand ce titluri am in pagina cu carti care ma asteapta ca posed ceva din specia asta, desi nu vreau sa nu cred ca citesc din placere, din dorinta de a descoperi ceva , de a ma regasi, de a ma cufunda intr-o lume mai vie decat cea reala….dar…degeaba, am eticheta bine lipita pe frunte 😦  (Cu testele nu te poti pune!)

 jackolantern640.jpg

makingwaves640.jpg

2 răspunsuri

  1. Si eu mi-am facut testul, tot de la Whitenoise luat si am iesit si eu tot cititor dedicat.
    Dar nu cred ca intrebarile au fost suficient de concludente si de relevante. Prin urmare…putin imi pasa mie de test si de rezultat. 🙂
    Asa ca zambeste si citeste in continuare cu placere 🙂

  2. Multumesc pentru vizita! 🙂 Asa voi face, caci ceea ce ne-ndeamna e mai puternic decat noi insine si decat orice altceva din exterior.

Lasă un răspuns

