Alta obsesie

Mi s-a intamplat ceva incredibil! Am facut o obsesie pentru cineva sau…ceva. Nu mi s-a mai intamplat asta din copilarie. Chestia e ca despre mine se poate crede ca am innebunit caci sunt topita dupa…o chipmunk – Theodore, din Alvin and the chipmunks – pun filmuletul ala animat over and over again…imi place la nebunie faza in care T il roaga pe Dave sa il lase sa doarma cu el, caci a avut un cosmar…Nu stiu ce sa ma mai fac – am innebunit de-a dreptul…sunt toooooooooooooopita dupa T, vevrita cea mica, grasuta, inocenta, orfana, care isi cere mereu scuze, parca pentru ca exista, dar de care ceilalti doi frati au mare grija. Probabil ca psihanalistii vor zice ca e ceva din copilarie….poate, nu stiu, doar ca imi place la nebunie o plasmuire.

link (t este cel mic si imbracat in verde)

http://imdb.com/media/rm111712512/tt0952640

 6973.jpg

6969.jpg

6970.jpg

Lasă un răspuns

