Radu Vancu – Mircea Ivanescu

  Am aflat cu incantare ca eseul lui Radu Vancu despre poezia lui Mircea Ivanescu este nominalizat de „Observator cultural” la sectiunea Critica literara/ Teoria literaturii unde lupta a fost acerba, 40 de titluri din care s-au ales doar:

Critica/Eseu/Teorie literara
Alexandru Cistelecan, Diacritice, Curtea Veche
Alexandru Musina, Scrisorile unui geniu balnear, Aula
Horia-Roman Patapievici, Despre idei si blocaje, Humanitas
Radu Vancu, Mircea Ivanescu. Poezia discretiei absolute, Vinea
Cornel Ungureanu, Istoria secreta a literaturii romane, Aula

   Felicitari din toata inima! Este pe lista mea de lecturi, mai ales acum cand am avut o placuta intalnire cu poetul  sau preferat.

 Festivitatea – luni 31 martie 2008.

2 răspunsuri

  1. si eu vreau cartea asta, dar n-am de unde s-o cumpar. of!

  2. Gand la gand 🙂

Lasă un răspuns

