imi place 1

 Azi am ascultat Radio Romania Cultural.

Mi-a placut cum vorbea Lidia Bodea, de la Humanitas(despre lansarile lor la Bookfest) , rar, clar. Cei mai multi vorbim cat mai repede, cand e atat de odihnitor sa vorbesti mai lent, mai bine, alegand cumpatat cuvintele….

 In contrast cu ea, cea de la editura Corint a vorbit repede si doar pentru ea…m-a enervat ca nu intelegeam decat franturi…

Am ascultat si un interviu cu Filip Florian si mi-a placut, in primul rand personalitatea lui – cu aceeasi vorba cumpanita, neimpacat cu ideea ca un scriitor trebuie sa faca munca de comerciant si sa isi promoveze cartile ca pe niste produse, cand, de fapt, o carte buna trebuie sa atraga prin ea insasi. Mi-a placut si dorinta lui de a face cunoscuta cartea prin lecturi publice ale autorilor, mai ales ca a citit un fragment la intamplare din „Degete mici” si mi-a placut tare mult, incat as vrea sa o citesc cat mai repede.

7 răspunsuri

  1. vezi ca o cheama lidia bodea

  2. am auzit aiurea la radio si nici nu am verificat, pe langa faptul ca nu prea stiu cine la ce editura e…corectat.multumesc

  3. camir 🙂
    faina insemnare. cel putin pt mine care vorbesc atat de repede ca nici eu nu mai inteleg ce spun 🙂 serios! si de cate ori mi-am tot zis sa o iau mai incet ca nu ma alearga… niminea
    si, apropo,
    citeste cat poti de grabnic „degete mici”.
    este extraordinara! mi se pare chiar ca am scris chiar si eu, pe blogul meu, intr-o zi, cat de mult mi-a placut 🙂

  4. si sa nu uit.
    adica sa te enervez putin. (stiu asta din postul precedent) 🙂
    maine (vineri) ma destrabalez pe la bookfest. sunt liber si am de gand sa trec, pe indelete, pe la toate editurile importante. sa achizitionez cat pot duce in spate.
    vai de cocoasa mea 🙂
    sunt rautacios, stiu…

  5. doar esti oltean, nu? 🙂
    o pun in capul listei
    si…esti rautacios 🙂

  6. oltean, eu? ma cinfunzi cu domnul verbiaj, ala din dreapta 🙂
    sunt bucurestean ca… mircea cartarescu, sa zicem.
    stai ca am tintit prea sus. bucurestean ca filip florian, poftim 🙂

  7. atunci… vorbaret ca un oltean 🙂

Lasă un răspuns

