Apusurile mele

Din curtea parintilor mei, de unde se vad atat Bucegii, cat si Piatra Craiului.

Sunt un om dependent de munti, indragostit de tot ce e frumos in natura. Imi place sa vad tot ce e dincolo de linia caselor, de tot ce a creat omul. Natura in jurul nostru e oaza si o vedem atat de putin. Pentru mine e printre putinele  „guri de aer” pe aceasta planeta, in aceasta lume, alaturi de ceea ce creeaza frumos spiritul uman (carte, foto, film, arte frumoase)

 

 

Piatra Craiului:

Bucegii:

9 răspunsuri

  1. Frumoase apusurile „tale”!

  2. 🙂

  3. ce dor imi e de crestele amândurora, cand urci spre curmatura la stanga ai creasta pietrei craiului si la dreapta ai bucegii. sa ii revedem cu bine. frumos. ferice de tine!

  4. pentru mine muntii sunt ca aerul

  5. 🙂 Tocmai m-am intors din Piatra Craiului, de la Varful Ascutitu. Asa ca am poze care seamana cu ale tale 🙂

  6. radu vancu, ma bucur ca ai mai trecut si pe la mine! 🙂 Piatra Craiului e o minunatie, mai ales padinile…

  7. Ce frumoase sunt pozele 🙂 ..imi place foarte mult a-2-a poza 🙂 cat despre munti nu am mai fost de 2 ani la munte si ultimadata am fost in Cheile Turzii :X e foarte frumos acolo

    • Frumoase preocupări ai, mai ales când e vorba de fotografie şi pictură! Îmiplace foarte mult că emoţia ta, atât de proaspătă, nu este clişeizată.(T. Coman)

  8. Multumesc, inseamna mult pentru mine 🙂

Lasă un răspuns

