Filme cu karate

    Nu stiu ce m-a apucat, dar mi-a placut tare mult „Forbidden kingdom”, cu j. chan. M-am uitat cu amuzament la filmele lui cu owen wilson, nu mi-au placut in mod deosebit, dar filmul asta cu o gramada de clisee in el m-a miscat.

   e vorba despre un baiat din secolul nostru care nimereste intr-un trecut legendar chinezesc, unde are rolul de a duce un toiag unui nemuritor care trebuie sa invinga cu ajutorul lui fortele raului…bla bla bla. Il ajuta un betiv nemuritor, o fata, vrabia de argint, un calugar…

 Scenele de lupta, chiar daca au scheme cunoscute, imi plac…

 Ce sa fie deosebit?

 legatura cu alte lumi, existenta unor lumi paralele, de care nici nu suntem constienti, trecutul cu o alta intelegere a existentei, in care existau oameni care se sacrificau pentru o idee…care traiau doar pentru a duce la indeplinire un plan mai mare decat existenta lor marunta

cred ca imi placeau ca traiau altfel decat banal si normal…

cred ca de asta imi placeau si Hero si Kill Bill

Un răspuns

  1. Soperrr nu ma mai uitasem la filme de genu de cand eram mic si difuzau pe Prima Tv …ma uitam cu toata familia im place mult al 2-lea film”

Lasă un răspuns

