Cuvinte dragi

Leapsa de la chrysallidis

Scuze pentru intarzierea cu care raspund, cred ca m-am retras temporar din lumea asta, fara sa fi vrut-o.

Cuvinte dragi….

diafan, profunzime, luminos, miracol, comuniune,

Comuniunea mi s-a parut conceptul cheie pentru omenire, cand am citit „Crima si pedeapsa”,

miracolul este pentru mine idealul care nu se poate implini decat printr-o ruptura, un salt aproape imposibil

Luminos vine de la camerele mele, pe care le visez mari, luminoase

….cred ca mie imi plac mai degraba notiunile….

4 răspunsuri

  1. ma bucur ca ai raspuns 🙂
    imi plac cuvintele ce iti sunt dragi…
    comuniunea ma duce cu gandul la impreuna
    miracolul la creatie in general
    diafanul la atingere
    iar luminos…la geamuri prin care intra lumina, inca tanjesc dupa ferestre ce primesc razele soarelui, lumina lunii, a stelelor…

  2. afinitati 🙂

  3. Salut!As dori sa va recomand primul portal de muzica folk din Romania unde se pot gasi stiri din lumea folkului, recnzii, lansari, muzica buna, clipuri, forum unde se pot discuta diverse subiecte legate desigur tot de folk. Deci http://www.foreverfolk.com

  4. cred ca bati campii. nimic concret, doar siropuri aici.

Lasă un răspuns

