Suflu proaspat din Sibiu

Se pare ca au aparut ceva bloguri de cand am renuntat sa mai scriu ceva aici, e vorba de doua, superbe, care imi dau din nou dorinta de a ma apuca de facut insemnari despre carti, muzica, film…

O sa le numesc Teo Coman si Radu Vancu si cer scuze celor pe care ii nedreptatesc, nenumindu-i in calitatea lor de coautori ai blogului, dar in felul acesta ii gasesc mai usor in blogrolul meu.

Si ca sa repar, partial, omisiunile, voi spune ca la cel al lui teo coman, mai participa si Catalin Cornacel, Vladimir Barbu, Vlad Stangu, Marian Coman si Ciprian Epuras.

La cel al lui radu vancu – ovidiu baron, dragos varga si iar teo coman.

Superb, oameni buni!

8 răspunsuri

  1. 🙂
    Mă bucur şi eu că te-ai întors, aştept să-ţi citesc postările fotopoemomuzicale.
    Blogul nu-i în nici un caz al meu, mâine se fac două luni de când prietenul meu, prozatorul Ovidiu Baron, a avut iniţiativa asta. Aşa că ar fi mai corect să-l treci ca „o carte o frază” sau aşa ceva, altfel ies de uzurpator 🙂
    Pe curând, aşadar!

  2. 🙂 OK, greseala va fi reparata.

    • Camir,îl urmez pe Radu în explicaţii şi adaug că ideea blogului Însemnărilor din subterană aparţine băieţilor de la librăria Humanitas din Sibiu: Marian Coman, Vlady Barbu, Cătălin Cornăcel, Vlad Stângu,, Cipi Epuraş. Eu sunt doar o invitată.

  3. Bine, am modificat.

  4. 🙂 Sunt suparata doar pe mine; entuziasmul meu ma determina sa fac grosolanii

    • E minunat entuziasmul tău, pe mine, una, m-ai molipsit! Nu ai făcut nicio grosolănie, Camir, crede-mă, numai că atunci când sunt mai mulţi implicaţi, se pot isca frustrări.NU FII SUPĂRATĂ PE TINE!

  5. Ma bucura partea cu molipsitul…:)

Lasă un răspuns

