Foto ale mele

 

P1000244

 

 Bucegi

 P1010281

 

P1000280

 

P1010172 

 

P1010183

 

Sighisoara

 

P1010830

 

Pentru Ovidiu:

P1000280

3 răspunsuri

  1. daca puneai pozele in format mare mai faceam si eu rost de niste wallpapers, ca nu-mi place sa vad prea mult aceeaşi imagine cand deschid computerul. imi place aceea cu muntele..
    a, si ai o leapsa pe blogul meu, vrei sa raspunzi? (hope so)

  2. frumoase increngaturi 🙂

  3. Ovidiu, pe cea cu muntele o sa o pun in format mare 🙂

    Pantacruel, ma bucur sa-ti mai „vad” glasul 🙂

Lasă un răspuns

