Sunt mamica

Din 4 oct. E minunat. Viata ti se schimba total, de aceea am avut si 2 saptamani de depresie, pana cand am inteles ca nu mai exista viitor, decat prezentul iar el, copilul, fetita mea, devine centrul universului. Sper ca in timp sa atasez si alte mici universuri acestui univers miraculos.

7 răspunsuri

  1. sa-ti traiasca! adica sa va traiasca si sa aiba muuuuult noroc.
    ce ma bucur 🙂

  2. Felicitari, sa va traiasca si sa va bucurati de ea ! Ce veste frumoasa !

    PS : am si eu doi baieti acasa, te inteleg perfect.

  3. multe felicitari! s-o vezi mare si cu nepoti!

  4. Multumesc din suflet! Multa sanatate si mult noroc si copiilor vostri sau viitorilor copii 🙂 !

  5. Uau! Ce bucurie! Cel mai frumos dar.
    Să fiţi voioşi şi sănătoşi cu toţii!

  6. Mă bucur! Mi-ar plăcea să aflu și continuarea. cum te simți după cevea timp.

Lasă un comentariu