Leapsa

 Am primit si eu o leapsa de la pantacruel. Recunosc, am descoperit-o nitel cam tarziu. Opt lucruri aleatorii despre mine:

– sunt pe jumatate olteanca;

– incerc sa fac o superba supa de rosii, dar inca nu o reusesc, insa ma apropii periculos de starea de perfectiune;

– nu-mi place sa mananc mere, prefer oricand portocalele;

– citesc pe orice mijloc de transport, care nu e prea aglomerat;

– ascult muzica in casti pe strada, cand ploua;

– muntele e pasiunea mea;

– intr-o vreme, aveam de parcurs cam 15 minute pana la autobuz si ca sa nu ma plictisesc alergam;

– am castigat candva un concurs de orientare gratie colegului meu de echipa, dar sunt in stare sa ma ratacesc oricand.

Imi iau permisiunea sa trimit leapsa unor vecini simpatici – whitenoise, chrysallidis laura, spreviitor, anaayana, cinabru, trestie.

9 răspunsuri

  1. am raspuns 🙂
    am uitat sa spun acolo: mie imi plac la nebunie caisele!

  2. ah, nu m-ai nimerit 🙂
    mie nu-mi plac lepsile sub nicio forma, dar iti multumesc pentru gand :).
    si ca sa ne masuram in jumatati, eu sunt jumatate ardeleanca! astept sa-ti iasa supa de rosii, e preferata mea.

  3. M-ai nimerit la fel ca pe trestie drept pentru care voi raspunde direct aici:

    – imi place la nebunie ciocolata cu alune
    – ascult muzică ciudată
    – merg mult pe jos dar fără căşti, prefer să aud şi să văd totul (asta după ce mergeam cu volumul la maxim şi nu auzeam ce zice lumea de 3 ori)
    – nu îmi plac regulile
    – sunt o fire independentă

  4. @ tuturor – multumesc pentru raspunsuri 🙂
    tinut minte cui nu-i place leapsa! 🙂
    cealalta jumatate a mea este, evident, de ardeleanca!

  5. Multumesc, voi raspunde in curand. Poate chiar maine.

  6. camir,
    sa inteleg ca iti plac, de asemenea,
    „nea marin miliardar” (- sunt pe jumatate olteanca),
    „octombrie rosu” (- incerc sa fac o superba supa de rosii),
    „portocala mecanica” (- prefer oricand portocalele),
    „dansanad in ploaie” sau chiar „dansing in the dark” 🙂 (- ascult muzica in casti pe strada, cand ploua),
    „cold mountain” (- muntele e pasiunea mea)
    si „concurs” de dan piţa (- am castigat candva un concurs de orientare)?

  7. @ cinabru – cu placere 🙂

    @ pantacruel – speechless!; Ai transpus-o in stilul propriu – plin de intorsaturi comice!
    cand am scris de portocale chiar mi-a aparut in minte timp de 2 sec „portocala mecanica”; faza cu „octombrie rosu” e dementiala! 🙂

  8. Merci de gand si de leapsa 🙂 Cred ca am raspuns la ea intr-o oarecare forma in postul meu aniversar 🙂 Nu prea ma dau in vant dupa lepse, dar sper sa mearga si asa… 🙂 Te pup si keep up the good work 🙂

  9. Asemenea 🙂

Lasă un comentariu